Om konsten att koka the

Vet ni hur kul det e att jobba 40 timmar en vecka i en bar med en sadistiskt elak forkylning???? Men skam den som ger sig, och nu e jag pa battringsvagen. Bara massa hosta kvar. Om jag skippade ciggen skulle det nog bli bra men se den gubben funkar inte. Tappar upp ett bad nu, med saker i vattnet som luktar eucalyptus och menthol och som ska vara bra om man e forkyld eller har ont i lederna. Sen ska jag titta pa hyr-DVD som jag nu haft i fyra dagar utan att komm aihag att titta pa filmen, en horror med hillary Swank. Minns inte ens namnet.


Skulle vilja veta om kusinen som har massa barn kommer att stanna tills sondag eller lordag??? Om han laser detta kan han ju mailal eller magot. Jag ska kanske maila sjalv. Lovade ju alla barnen att vi skulle fixa fest med middag och grejer for alla vuxna men nu inser jag att jag maste jobba onsdag och fredag afton eftersom det e de mest busy aftnarna i baren pa hela aret. Och torsdag e det Thanksgiving och vi ska alla glufsa i oss kalkon hos moster. Sa jag hoppas att de stannar tills sondag och att vi kan fixa fest pa lordag! Kul ska det bli hur som helst.


Det enda jag inte gillar med Thanksgiving e allt tjat om kalkoner pa tv. Vartenda program, pa alla trehundrafemtioelva kanalerna, handlar om hur man lagar till kalkon och fuckin cranberry sauce. Om amerikanarna inte vet det vid det har laget, borde de kanske fundera pa att kopa allt fardiglagat. Men ingen forvanar mig. Borjar bli gammal, Chockas av att tjejerna i baren inte ens vet hur man fixar the. Jag skojar inte. Lilla Megan, som e gullig och rar, hade inte en susning om hur man varmde upp vatten och lade i en thepase. Det var en uppenbarelse for henne. himlar. Denna generation ska ta over. Gud bevare oss alla. Det e Megan som e till vanster pa bilden, sen kommer Robyn och sist Pam.

Kommentarer

  1. Mer te.. Te måste ha.. Gott te.. Kommer du ihåg?? Inte konstigt att du kan göra te efter den sessionen!!! Förevigt inetsat i hjärnan. Kram

    SvaraRadera
  2. Håller med om alla kalkonrecepten..ÖVERALLT i tv, tidningar och morgontidningar...gaaahhh!!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad