Mycke

Det e mycke nu. Men skojigt mycke. Gonatt.

Kommentarer

  1. Förstår att ni har mycket runt om er ,och att ni har skoj tvekar jag inte heller om.Ser underbara Cade, livliga söta Maya, ljuvliga Della och charmiga Jack framför mig. Och mitt i alltihop en stolt och glad farfar!Inte minst farmor som försöker vara överallt och däremellan får svara i telefon och sköta företaget! Kramar er alla

    SvaraRadera
  2. Till dottern som imorgon beger sig till Blair County Airport för att göra exakt samma resa som jag gjorde i juni. Via Washington och Köpenhamn så möter vi upp på Landvetter. En trött men glad dotter tror jag vi får se. Tills dess, önskar jag mycket mys med kusinbarnen och övriga. Kramar

    SvaraRadera
  3. Ett litet tips. Kolla avg. tid från flygplatsen iAltoona.När jag åkte ,vilket ochså var en söndag gick flyger 1tim. senare än vad det stod på biljetten, juat för att det var en söndag ! Men det bör dom väl ha ändrat, tycker man. Men för säkerhets skull. Tjatar om en sak till. Det var ganska långt mellan landningsplatsen för det lilla Saabplanet till Washington gaten. Färdigtjatat för nu. Det kan komma mer....... Missa inga flighter ! Vi är några som står och väntar på Landvetter !

    SvaraRadera
  4. Bon voyage min vän, må änglarna på himelen göra dig selskap på resan och skyda dig från allt ondo hela vägen hit.

    SvaraRadera
  5. Änglarna slog följ för nu är jag framme! Har inte NickVonSerbos nummer! Ring min mamma! Vill se!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad