Avatar, se den.




Okey. Vete fan vad som hände. Skrev ett långt inlägg på svenska och idiotdatorn översatte texten till vad som skulle föreställa engelska. Gör ett nytt försök nu.


Gick med morbror på bio igår, såg Avatar. Och jag älskade den.


Om ni liksom jag gillar att släppa alla rationella tankar och istället tycker det är kul att svepas med in i andra världar... då är detta en film för er. Jugge-nick och Anki, ni kommer att älska den.


Fattar inte heller varför i hela världen det pratas om att man skulle bli deprimerad av att se den. Tvärtom. Jag blev glad. I mitt nästa liv vill jag vara en av Navi-folket på planeten Pandora, jag vill promenera i skogar med självlysande träd och jag vill vara blå och få rida flygande drakar. Så det så.

Kommentarer

  1. Jag brukar inte gilla för mycket konstigheter, men efter att ha sett trailer för Avatar, så kan jag tänka mig att se den. Var tvungen att googla lite på vad Avatar var, och det blev mycket mer intressant. Inget för moster?

    SvaraRadera
  2. Och den vann ju bästa filmpriset igår på GG...
    Ska nog se den jag också...

    SvaraRadera
  3. Så som du beskrivit filmen blir det ett MÅSTE att se den. Jag vill också vara blå, flyga fritt och leva i ett land utan skatter och elaka människor, hittar man såna så får man bränna ner dem med hjälp av den flygande drakens pysten ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad