Lite lyx i snörusket







Tyckte det var dags för lite färg, som ett vårtecken. Fick ett presentkort av kusinen och hans fru i en affär som säljer Vera Bradley-väskor. Fick ju en fin övernattningsväska i julklapp, den har svart botten och vackra färger. Anki köpte en likadan när hon var här och blev så avundsjuk att jag var tvungen att härma henne. Nu idag, för presentkortet, köpte jag mig en handväska modell lite större i glad orange. I alla fall blir jag glad av den!
Dessutom har alla väskor från Vera fina mönster på insidan också, så man blir glad av att kolla in i väskan!
Jag vet att det är tantvarning på blommiga mönster, men det skiter jag i. Jag är ju 45 nu, så det är okey att vara tant.

Kommentarer

  1. Underbara väskor båda två! Själv har jag lite pippi på orange och grönt. Den undre ser lite grann it som "Amerikaväskor# såg ut förr. Jag har ju varit tant länge, men jag tyckte om blommigt när jag var yngre ochså. Perfekta vårväskor! Kramar!

    SvaraRadera
  2. Jag blir också glad av att titta på min väska! Och plånboken, och glasögomfodralét, och...:-)

    SvaraRadera
  3. de rika lever sitt liv

    SvaraRadera
  4. Jo anonym, det gör dom säkert. Men hör inte själv till den skaran. Tvärtom. Men vem har rätt att döma över vad som gör andra lyckliga, om den lyckan man skapar själv inte skadar andra?? Du eller?

    SvaraRadera
  5. Ja du, anonym, vi rika har det inte lätt. Alla dessa pengar vi måste göra slut på och alla dessa timmar i affärer och problemet med alla dessa fattiga som vill åt våra pengar och det ansträngande jobbet sen med att förvalta alla dessa rikedomar... pust, vilket hårt liv. Ibland önskar jag faktiskt att jag varit tvungen att jobba för pengarna.

    SvaraRadera
  6. Skulle ä'ndå vara kul att få reda på hur de rika lever. själv använder jag plastkasse från netto eller med ett finare ord polsk attacheväska

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad