Det var då fasligt vad man får jobba bara för att folk lägger sig hemma och spelar sjuka. I alla fall en kollega, vi tror inte ett dugg på att han verkligen är sjuk. Och vi andra får jobba dubbelt. Men nu ska jag ha ledigt i två hela dagar (hoppas jag) och bara njuta av det. Har lust att se Avatar igen eller resa bort, till en strand där det är VARMT och inte grått. Trött på detta nu, det kalla och det gråa. Jag skulle till och med nöja med att sitta på vår uteservering, den som kallas Courtyard, och sippa på en kall drink under stjärnorna. Nu används den bara för att smyga ut i regnet och snön för att ta ett par bloss.


Om jag bara orkar ta mig in i duschen så ska jag sedan njuta av sushi framför American Idol. Jaja, skjut mig om ni tycker det är fånigt. Jag gillar den showen. Förresten har jag hela min DVR full med bra shower, jag har inte hunnit kolla! Om jag har kollat så har jag somnat. SOm den senfärdiga månniska jag är, ser jag nu ikapp mig på shower jag missat och som liksom tillhör allmänutbildningen. Friends just nu. Jag vet att man borde ha sett den, men jag hade roligare saker för mig på den tiden det begav sig. Nu är det dagens roligaste halvtimme. Så blir det när man är gammal. Mycket tv på vintern.
Förresten är vår TV-reklam snart klar, ska lägga ut den här så fort jag får klatrtecken av moster!

Kommentarer

  1. Det är bra att du jobbar på din allmänbildning. Det är viktiga saker.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad