Fourth of July!


Happy Independence Day to y'all. Spending the weekend with cousins and kids and aunts and uncles, celebrating the US of A and a LITTLE cousin who turns 40 next week. Ska baka wienerbrod! I hettan, imorgon. Kanske hos moster, lättare att baka med smördeg i ett kök som har air conditioning. Mitt kök är som en liten bastu. Måste få en av pojkarna i baren att installera lite kall-luftsmaskiner i köksfönstret. Eftersom barnen ska väcka mig i morgon bitti ska jag ge fan i att blogga och surfa nu. Jag älskar barn, men ännu mer efter en god natts sömn. Och jo, jag försov mig i morse, en hel timme! Jag var rasande på min arbetskamrater som inte ringde och väckte mig, som om det var deras ansvar... haha.

Bilen är på verkstad, dom har kollat vad som är fel och jag har försökt få tag i rätt gubbe (en av ägarna är jättesnäll, den andra en girig idiot) men inte lyckats. Nästa vecka! Eftersom mamman undrar. Lovar. så fort jag vet något hör jag av mig!

Kommentarer

  1. Morgon hos dig och barnen har antagligen väckt dig. Grattis på namnsdagen. Du kan ju kalla dig en av de svenska drottningarna. Eller hur? Grattis ochså till alla amerikaner idag. Det firas ordentligt,antar jag. Trevlig dag önskar vi er! Krama barnen från di svenske. Puss!
    PS Bilder!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad