Sakineh fri!

Skit i fantastiska vinluncher och mammogram, strunt samma med slingor i håret. Sakineh är frisläppt och jag tror på mirakel igen. Nu ber jag en bön att hon lyckas ta sig ut ur landet med sin familj och att ett annat land ger dem en fristad. Jag ber att hon ska få leva ett fritt och lyckligt liv. Snälla Gud, hjälp till den sista biten också. Vi behöver lite underverk och goda nyheter.

Får lust att ge hennes son en stor kram också. Modigt av en man i den situationen att våga stötta sin mamma så till den milda grad. All heder åt honom.

Nu kan jag med ett leende på läpparna fortsätta min glamorösa dag. Hårproduktaffären nästa!

Kommentarer

  1. Kände ochså stor glädje när jag läste detta att Sakine var fri!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad