Nattsudd och mailande

Fastnat totalt vid datorn, det blev bara en timmes Jesus-film. Sen satte vi oss vid varsin dator, och där har vi suttit nu ett par timmar. Börjar bli trött, men har varit duktig, mailat lite, sorterat bilder, såna saker. Funderar över när man kommer att få se alla nära och kära, börjar bli dags snart! Kan ingen flyga hit och hälsa på oss? Pretty please...
Är sur på våran DVR, den krånglar.

Därav kom det sig att jag missade kvällens avsnitt av ER. Inte bra. Spelar dock in brittisk thriller nu inatt, Sea of Souls. Serie filmer, bra faktiskt, som det mesta engelsmännen gör i den vägen. Tack och lov för BBC America. Vi ser inte så mycket på TV längre. Mest jag, mitt i natten. När jag har jobbat kväll och inte har lust att sova direkt. Raull mailade nyss bilder på deras hus som tydligen fortfarande byggs! Det blir sååå fint. Vill åka dit NU! Bara för att kolla alltså. Nu gör jag massa saker på en gång. Bloggar, läser svenska nyheter, mailar och leker med Photo Shop. Kanske dags att lägga sig. God natt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad