Flicka som dansar - hela tiden

Det jobbar en liten flicka i baren som heter Jill. Hon ser ut att vara strax över 12, men är väl över 20. Hon dansar, undervisar andra i att dansa och har en glad själ. Så här skoj hade hon i lördags, och nej, servitriser har inte kycklinggula klänningar på sej, men den som för kvällen jobbar som Hostess (värdinna) får ha på sej sina egna fina kläder. Jill valde att vara kyckling och sen kom hon in i köket och dansade på en snurrpall.

Mina andra kollegor ville inte alls vara med på film men det struntar jag i. Jag filmar Liz som diskade och inte alls ville vara med, och Ed som bara garvar och sen Jill igen som ... just det, dansar som vanligt. Med mat i munnen. Till alla killar i Sverige.

Kommentarer

  1. Mera mera Du förstår att jag tycker det är kul att återvända till baren.

    SvaraRadera
  2. Ha det så bra på jobbet . Hälsa till dom jag känner.Kraaaaaaaam.

    SvaraRadera
  3. Jag ska krama alla fran dej... Puss

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad