Löjligt varmt


Man blir såååå avslappnad av att simma i en timme. Det har varit outhärdligt varmt idag och det gjordeinte saken bättre att jag var tvungen att åka en massa ärenden i en bil där luftkonditioneringen inte fungerar. Måste försöka fixa det nästa vecka. Men livet blidde ljusare när jag kom hem och kunde slänga mig i poolen.


Moster och morbror är hos andra kusinen, han med alla barnen. Jag vattnar blommor och plockar in post. Ska duscha av mig pool-kemikalierna och slänga mig i soffan en stund och sortera papper. Kanske grillar en köttbit lite senare, och kanske blir det en simtur till - under stjärnorna.


Foto av och med guddotter.

Kommentarer

  1. Jag saknar dig något galet! Jag och Caroline planerar att komma till hösten eller till sommaren, vi ska börja spara pengar och sånt också.
    Kom att tänka på hur mycket våra liv har förändrats på kanske bara sex år och ibland saknar jag allt dedär, men mest dig! Pussar och kramar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad