Bara bilder

Lite lupiner som kommer tillbaka, snart ska de blomma också, hoppas jag.
Utsikt från verandan, nu blommar alla träd som kan. Det ser ut som om det snöar när blombladeb blåser av i vinden.

Krasse! Hittade redan uppvuxen som Amish har odlat. Ska dit igen och köpa fler.


Träd på min gata.


Mitt pilträd som ska växa MASSA i år.


Vitt, vitt, vitt.


Toppdekorationer p huset mittemot. Det är till salu för 18.000 dollar men man kan nog få det för 15, eftersom det har sprickor i fasaden som kommer att kosta mycket att reparera. Synd.



Anki! Jag har köpt fler askar att lägga saker i, för ditt sorterings och katalogiseringsprojket.


Jag har blommor inne också. Dessa i köket.


Dessa i vardagsrummet. Blommor gör mig glad.



Kommentarer

  1. Skoj att se bilder från dig. Jag kan inte få nog av dom. Ha det så bra Kramar

    SvaraRadera
  2. Bra att du tar projektet på allvar. Mer askar är ju precis vad du behöver ,eller??. Dock kan det aldrig bli för många blommor!!! Luktar gott och är fina att se på.

    SvaraRadera
  3. Apropå blommor. jag ville ha en Wisteria som sagt. Hittade dom idag i en handelsträdgård.Men dom kostade 349 kr, och bestod av två små grenar , inget mera. Inte tillstymmelse till blad eller nåt. Så, inget köp!!! gick därifrån utan att köpa någonting,vilket är bra för att vara mig i en handelsträdgård. Nya bilder kommer om ett par dagar.

    SvaraRadera
  4. Ska Anki bara vara hemma och jobba när hon kommer till dig? Haha
    Som det ser ut kommer hon inte att hinna med mycket annat.
    Saknar dig! Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad