Morgon

Morgon. Fredag. Sol. Kaffe. Dyrt kaffe. Starbucks, från Costa Rica. Tarrazu. Sju dollar på rea, men det är gott. Hoppsan, kallt är det också. Hur gick det till? Aha! Gårdagens kaffe fanns kvar i kannan... tur att man har micro. Lugn dag igår. Möte med alla som jobbar i köket, sen ut till koreanerna och satte på nya fina naglar med fransk manikyr. Pedikyr från himlen, i en stol som masserade ryggen. Tänk att ha en sån stol hemma! Dum nog att stanna till på jobbet på väg hem. Det tog två timmar. Plockade av bord, diskade ölglas, körde diskmaskinen... Sommaren kommer och nu blir allt bara MER och MER.

Nu är kaffet nästan slut och jag ska ut på lite ärenden. Hagelstorm på väg, om jag har tur missar den mig. Hittade lite fina bilder på Flickr, hittade mitt hus, min gata! Och baren. Jag bor i det tegelröda huset, moster i det vita och Russ i det blå. Men detta var innan jag flyttade in, jag har ingen plast framför fönstren, jag har nya fönster istället!

Kommentarer

  1. Jag älskar de här husen! Vill bara säga att det kommer fler foton från mig snart. Vi ska ut till havet imorgon, och hoppas få lite fina bilder.Hav ,utslagna björkar ,vitsippebackar, och lite annat. Kan det vara nåt? Trevlig helg och kramar från gamla modern.

    SvaraRadera
  2. jajajajajjaaaaaaaaaaaaaaaaaa vill haaaaaaaaaaaaaa

    SvaraRadera
  3. Dom kommer om några dagar.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad