Lösningen

Dit man man gå om man vill handla vapen. Just nu har dom slut på en del modeller. Små, lätta att gämma i en ficka. Snabbskjutande. Stora patroner. Folk är rädda efter alla rån och mord och lösningen verkar vara att skaffa mer vapen... Yippie! Det slutar sääääkert bra.

Nog om detta, jag har lagat mat i elva timmar idag, har gjort salsa och krabbkakor och hackat lök och skurit selleri... lagat nachos, mackor, steksallader och grekiska sallader, kycklingvingar och äggmackor, hummus och pommes frites och.... och nu vill jag dammsuga snabbt så jag kan hoppa in i en dusch, slänga i en tvätt och sen slänga mig medvetslös på soffan. Ledig två dagar nu. Gott!

Kommentarer

  1. du måste göra phillie stake & cheese. e de inge som äter denna delikatess där du e

    SvaraRadera
  2. de e värt att åka tillbaks bara för phillie steake&cheese och dunkin donut boston cream

    SvaraRadera
  3. Jo vi lagar massa philly cheese steaks.... smarriga, goa, onyttiga, saftiga... bara tt komma och ta en!

    SvaraRadera
  4. Idag har jag gjort potatis ,purjo och broccolisoppa, Inte så avancerat men den blev "riktigt god", som dom säger i reklamen! Njut av dina lediga dagar! Kram.

    SvaraRadera
  5. kommer så fort som möjligt

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad