Fina barnbilder

Bara måste visa bilder på kusinen och hans familj, han som har fru, hund och fyra barn. Cade heter den äldste, han är världens ljuvligaste 14-åring. Maya kommer sen med stormsteg, energi som få och en omättlig hunger för kunskap. Sedan lilla Della, den drömska, underbara och kärleksfulla. Sist kommer Jack, minstingen, barnet som charmar precis alla med sitt leende och sina allvarliga kärleksförklaringar. Mig gillar han därför att jag har runda kinder. Han är också övertygad om att han är kung (eller drottning, det beror på vilken dag man frågar) och den röda manteln som han bär på en av bilderna är hans favoritplagg. Ibland vill han sova i manteln. Man slutar ju inte vara kung bara för att det blir natt, som han så riktigt förklarade för mig en gång.

Alla bilder är tagna av en barndomskamrat till kusinens fru. En kamrat som är fotograf såklart. Just nu hittar jag ingen länk till hennes egen sida, men jag är säker på att kusinen kan skriva in det i kommentarerna så att jag kan länka ordentligt. Hon är riktigt duktig på att ta barnbilder och det kan nog löna sig för de som bor i tex. Washington DC eller New York att ta sig en tripp till Pennsylvania, eftersom jag inbillar mig att hon inte är lika dyr som en motsvarande fotograf i dessa städer. I julas tog hon också bilder på andra kusinens barn, men de har jag inte fått tag på ännu. De kommer sen! Njut nu bara av alla barnen. Den första är min egen favorit, Della och hennes långa ögonframsar.


































Kommentarer

  1. Tack för alla barnbilderna. Fick ju ett kort på familjen i julas,och därmed ochså länken så jag kunde se alla bilderna. Men så kul för övrig familj här i Sverige!. Ja, Della ja. Vi som känner henne kan ju verkligen se henne som hon är. Det syns ju på alla foton av henne. Alla barnen är jättesöta.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad