Life in hell

Jag har inte mycket att säga idag förutom att jag bor i helvetet just nu. Älskar mitt hus, men idag - inte så mycket. Det är möss överallt. Ser ut som samma, men det finns inte en chans att en enda musunge kan vara i arbetsrummet, gästrummet, badrummet, på sängarna, under borden, vid mina fötter, i köket, i vardagsrummet... och som lök på laxen - KRYPER UPP ÖVER MIG PÅ SOFFAN OCH STANNAR TIO CENTIMETER FRÅN MITT ANSIKTE NÄR JAG HALVLIGGER OCH KOLLAR PÅ TV! Jag har döpt honom till Mustafa, han som nog är flera hundra, som i en skräckfilm, Legion typ, och jag försööööööööker verkligen tycka om honom (dom) men det är svårt, mycket svårt. Om jag lämnar huset är det fritt fram, om jag stannar blir jag galen. Har ingen röst kvar, har skrikit så förbannat. Men jag tror jag ska ut och shoppa lite och hoppas att dom äter upp allt gift jag lagt ut. RÅTTGIFT. Så att dom inte har en chans att överleva. Sorry, söta små musar, sorry Mustafa, om du hade varit ensam och hållt dig på mattan kunde vi ha delat det här huset men nu - det är du eller jag.


Kommentarer

  1. Herrejösses! Stackars dig! Måtte giftet ha effekt. Vill höra merom hur det går. Är med dig! Tänker på dig. Skulle vilja vara där och hjälpa dig. Med att skrika i alla fall!

    SvaraRadera
  2. Tro mig. Du vill inte vara här just nu. Inte alls. Kanske om en vecka, men inte nu.

    SvaraRadera
  3. funkar råttgift på möss ? borde du inte lägga ut musgift

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad