Bilder, Lebanon

Lite bilder. Dagen har varit... inomhus! Mest. De konstiga bilderna e tagna med en iPhone application som heter Hipstamatic, lite effekter som den nedan med en annan application for att fixa bilder och den heter FX Photo Studio. Maya. Den vackra. Som blev annorlunda i FX Photo Studio.

Jack och Red Velvet Cake. Han kallar det lip gloss.


Butterfly Jack.
Della har mumsat Red Velvet Cake som jag och Maya bakat.
Glowing Jack. Lekt med FX Photo Studio pa iPhone.

Glad Jack, storebror leker med honom.


Jack.
Pirat Jack.

Kommentarer

  1. Vilken tur att det finns leksaker för vuxna också ;))) kram Mikaela

    SvaraRadera
  2. Jag kan bara hålla med det som Rolf sa när han fick se detta "vilka fina bilder på fina barn"

    SvaraRadera
  3. Jag tror att Jack blir skådis. han gillar visst att klä ut sig, precis som jag gjprde. Speciellt med sånt som man svepte runt sig eller som Jack gör Hänger på en mantel. Fast jag blev ju inte skådis förstås, men jag gillade teater när jag gick i skolan i alla fall.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad