Jobbigt att vara ledig

Jag blir mer trött av att vara ledig än av att jobba. Jag skojar inte. Nu har jag gått och gått och gått i affärer heeeeeela långa dagen, och vad har jag fått? Ont i fötterna, ont i ryggen och en massa påsar att släpa hem. I påsarna låg det ett par snygga byxor från Old Navy, en söt blus med blommor i vårfärger från samma ställe, en svart snygg tröja från Sears, två vackra blusar från Macys, en present till morbror som fyller år på lördag, vindruvor, örhängen, bananer, halsband, kött, doftoljor.... Jag tar kort på grejerna imorgondagens ljus och visar för er. Enklare så. Nu väntar TV:n på mig. Det känner jag.



Jo, jag har beställt glasögon också! De till ovanför ska bli mina vanliga glasögon och de här nere ska växa till sig och bli solglasögon med samma styrka. Samt betalat 604 dollar för kalaset. Bäggedera bågarna kommer från Ray Ban. Jag fastnar alltid för deras bågar, mitt huvud är brett och jag passar bättre i deras Unisex modeller. Dyrt blev det och över en timme tog det att välja bågar. Synundersökningen nästan lika länge. Synen sämre, men starren inte några stora förändringar och det - det är riktigt bra nyheter. Dom kan man sova på!

Kommentarer

  1. Ja, det är ju såååå trråkigt att behöva handla på The Mall. TJ Max,Target, Gabriel mm!!!!!! Och hittar man dessutom fina skor,byxor och blusar så blir det ju än värre! Skönt att din starr inte ändrat sig så mycket. Glasögon är ju dyrt men nödvändigt tyvärr. Hoppas du får de nya snart. Ser fram emot bilder på vad du köpte igår. KRAMAR!!!!!

    SvaraRadera
  2. Håller med din mamma. Intresseklubben sitter här och lider över att du är TVUNGEN att shoppa. Stackars liten....

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad