Det saknas timmar.

Tänk er att ni kommer hem från jobbet vid halv sex på kvällen, ganska normalt för många, eller hur? Tänk er sen att ni ska vara tillbaka på jobbet för ett nytt pass klockan 1 samma natt. Så är det för mig på söndagar. Nu är klockan strax tre på natten och jag kom just hem. Ska börja jobba igen om 7, 5 timmar. Jag ska hinna bli trött, kanske äta något (för det har jag inte hunnit, hur konstigt det än kan låta eftersom jag lagat mat non-stop i 8 timmar), titta lite på TV och sova. Allt på typ sex timmar. Måste vakna vid nio om kroppen ska ha en chans att komma igång. Men jag klagar inte, jag gillar att jobba söndagar. Jag väljer det själv. Alltid speciella gäster, sådana man känt i många år. Nu ska jag titta på lite brittisk kvalitets-TV. Ska orka jobba åtta timmar imorgon också! Sov gott ni därute i världen!

Kommentarer

  1. När jag skriver detta så är det ju tidig morgon igen hos dig,så godnatt är det ju ingen ide att jag säger. God morgon är nog bättre. Hoppas du fick sova lite innan nästa pass. Kramar

    SvaraRadera
  2. När jag skriver detta så är det ju tidig morgon igen hos dig,så godnatt är det ju ingen ide att jag säger. God morgon är nog bättre. Hoppas du fick sova lite innan nästa pass. Kramar

    SvaraRadera
  3. Hoppsan! Dubbel önskan säger jag så. HAHA

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad