Underbara regn


Underbar dag, ledig dag, regnig dag. Ska göra absolut ingenting nyttigt idag. Klockan är redan fem på eftermiddagen och det enda jag gjort är borstat tänderna och visat Chet från jobbet en grej. Han ska till Boston nu i veckan för att se Drop Kick Murphys på konsert och han är alldeles lycklig. Sedan har jag bara suttit här vid datorn och lekt med bakgrunder.


Anki ville veta vart man hittar dom. Tips är att antingen titta i vänstra övre hörnet här på bloggenn där reklamen hamnar för sidan där jag fått layouten. Eller så googlar man efter fria blogspot eller blogger bakgrunder. Se till att din template är Minima, kopiera koden från din favoritlayout, lägg till gadget och välj HTML, sen klistrar man bara in koden där och vips har man en ny bakgrund. En del jag hittat är mer komplicerade än så och då skiter jag i dem. Enkelt ska det vara. Har försökt hitta en bakgrund med älvor men dom är alla typ sexiga och det är med älvor som med änglar, DOM SKA INTE VARA SEXIGA. Så det så.


Nästa steg blir väl att göra egna bakgrunder, har ju kunnat koda i HTML en gång i tiden (tack Raul för det) men nu ska jag bara slappa och kolla på TV. Käka kokt torsk med potatis och dill och äggsås till middag. Höra regnet smattra. Vila. Det är allt. Och mumsa i mig hallon.

Kommentarer

  1. Drop kick murphys är skithäftiga!!!Du borde åka med Ullis!!

    SvaraRadera
  2. Ibland är det nyttigt att göra ingenting. Det är en konst i sig.
    Vilken god middag du ska laga! Det är jättegott med torsk och äggsås!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Bra att du kan koppla av ochså!. Jag har suttit och läst dina bloggar från 2003 idag. Vare sig man känner dig eller övriga som förekommer där så är det fantastisk läsning!!!!!!!!!! Dom innehåller allt. Från glädje, lycka ,ilska vrede , tråkiga olyckshändelser ,sjukhus och läkarbesök. Ser man tillbaka så har du hunnit med en hel del, både före USA och under den tiden. Ochså kan man njuta av alla foton och övriga vackra bilder. Vad jag vill ha sagt med detta är att dina bloggar borde bli till en bok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kramar och pussar.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad