Ny personlighet?

Skumt detta. Jag har aldrig varit klar med packning inför en resa så tidigt som denna gången. Klockan tio igår kväll var allt packat, huset städat och jag hade hinnit färga håret och duscha. Hade tid att gå ner till baren ett par timmar och umgås över en drink (jo, bara en, en Vodka Collins, jag blir snurrig av en enda), sen satt jag uppe och pratade med arbetskamraterna Chet och Marc som var snälla nog att komma upp till huset och bära ner tunga resväskor från övervåningen. Vi satt väl uppe till fyra, dom gick och jag somnade som en stock! Jag, somna, innan resa. Ojojoj. Sen vart jag vaken vid åtta, torkar lite tvätt, lullar runt, ligger på sängen och slappar, njuter av regnig bris från öppet fönster. Klockan är bara tio nu och vi ska åka vid tolv. Har bara datorn kvar att packa. Detta är en ny sida hos mig som jag gillar.

Kommentarer

  1. Du verkar vara väl förberedd! Hoppas att du kan sova lite på färd över Atlanten. Blend är inköpt, stark ost ,Hönökaka och fil. Övriga önskemål tar vi hand om när du kommer. Kram.

    SvaraRadera
  2. Det är inte likt dig att vara så organiserad. Du är väl inte sjuk? haha

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad