Försvunnen make


Nu är klockan halv sju på kvällen och jag har diskat, bäddat (sent, jag vet) och vikt lite kläder. Dessutom programmerat DVR-apparaten så att den spelar in lite bra filmer ikväll. Maken verkar ha cyklat vilse, han är fortfarande ute på stan och snurrar. Pratade med kusinen nyss, han som ska ha barn imorgon, lilla Nora ska komma och det hela börjar med doktorers hjälp klockan 7 på morgonen. Storasyster ska hon bli, lilla Emma som snart är stor. Såhär glad är hon när hon dansar balett. Nu ska jag in på Nextels sida och se om jag kan lära mig amerikansk mobiltelefoni. Vi har walkie-talkie-funktion! Det finns ta mej fan inte i Sverige. Annars är nog det mesta mer utvecklat på den fronten hemma i det gamla landet. Men amerikanarna kommer snabbt på upploppet!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad