Sockerärtor och violer


Nu är det natt igen, och vi har redan bott en månad i nya huset som är typ tusen gånger bätttre än det gamla. Varmt, mysigt, rent. Har matat ödlorna och gett dom nytt friskt vatten, duschat länge efter jobb i oljiga barköket, och ska kolla på ett gäng filmer jag spelat in på våran DVR, denna ljuvliga apparat.

Ville bara berätta att jag ÄNTLIGEN hittat en deodorant som jag gillar i detta land av miljarder produkter. Det är ett helvete att vara invandrare ibland, speciellt just för att man inte hittar grejer som man bara tog för givet hemma i sitt gamla land, som favorit-deodorant. Nu har jag en ny. Den heter Suave och luktar sockerärtor och violer. Billig är den också.

TV:n skriker efter mig. En spännande film och lite glass. Sen sovmorgon och ledig till söndag kväll. Yippie!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad