Inga löften


Nytt år... och det utan att ens fått avfyrat några rejäla nyårslöften! Skälet till detta är ju som bekant att jag vid nämnda tolvslag låg avdäcked i soffan, tyvärr inte på grund av någon trevlig fylla, utan av en simpel förkylning. Och den hänger i, men nu är den uthärdlig. Ska ta mig till snälla doktor Dowlut (han från Afghanistan, ni vet) nästa vecka och ta massa blodprover.

Idag har det varit underbart ute, nästan tjugo grader i solen och vindstilla. NÅGOT ÄR GALET! MEn svensk som jag är säger jag, jag ska inte klaga. Var med moster i hennes antikaffär och satte priser på massa gamla grejer idag igen efter jobbet (vi var där härom kvällen också) och snart kan vi nog öppna. Kul med gamla saker men man blir så smutsig! Kommer njuta extra mycket av duschen idag.

Jag vill ha en bil. Jag vill ha en bil. Jag vill ha en bil. Så det så.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad