Stort och litet vill ha

Jaha, nu har man varit ute igen och shoppat loss. Men bara lite för jag sparar till Sverige-resa och BIL! Vi var och kollade på bilar också, dom hade fått in en Grand Cherokee Jeep som jag gillade, just nu var den inne på verkstaden för att få nya bromsar så den var upphissad och man kunde inte se den ordentligt alls. Å andra sidan fick jag en chans att titta undertill och den verkar inte ha någon rost att prata om trots att det var en 94:a. Enligt bilhandlaren hade den skinnklädsel inuti och det är alltid ett plus med en begagnad bil. Han trodde att den skulle kosta typ 3500 dollar men innan den var klar visste han inte säkert. Får vänta på Denny, den jag pratat med tidigare. Han ringer när dom har finalt pris. Men jag vill HA! Det här är en likadan bil som bor i Sverige.
Skaffade mig två lite mindre saker jag ville ha. En handväska (som jag inte har bild på) och en miniväska, som en stor plånbok man kan gå och dingla med istället för en stor otymplig väska. Och den har jag bild på! Köpt på Target, detta shoppares paradis, för den facila summan av 19.99 dollar. New York-designern Rafe har skapat den lilla lackväskan och jag är kär. I väskan, inte i Rafe.

Kommentarer

  1. Hmmmm...Vi har en Grand Cherokee av 96-årsomdell. Ulrika, den har i princip BARA gett oss bekymmer. Vet inte hur många tusentals dollar vi har pumpat in i den med reperationer av alla de slag. Fasansfullt. I veckan skrev jag om den på min blogg. Jag kan inte rekommendera bilen. Alls. Den är vacker, visst, röd och utan minsta rostfläck...
    Vill bara tala om detta för dig.

    Target is a lovely store!!! LOVELY!!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad