Hårda karameller


Svinkallt ute men vackert med sol och blå himmel. Jobbade lunch och åkte sen till Sams Club med moster för att handla till baren. Stannade på vägen och övningskörde lite med hennes SUV. Köpte lite grejer till mig själv också: avocados, jordgubbar, V8 juice, vatten, gott bröd och såna där asiatiska päron som jag har glömt vad dom kallas i Sverige. Skumt. Jag har fått fruktmani. Skulle kunna käka två kilo bigarråer om dagen, om jag hade råd. De kostar minst fyra dollar per pound och det blir 8 dollar per kilo och det är dyrt! Men ett par pound i veckan har man råd med!

Ska ge mig ut i kylan än en gång, gå ner till mosters antikaffär och organisera lite mera. Sen hem, varm dusch och ren pyjamas och titta på ER, eller Cityakuten, och Hard Candy, en film som Anki också tipsade om. Hard Candy är internetslang för minderårig flicka och den här filmen handlar jut om en 15ååring som får kontakt med en 30-something fotograf på nätet och hur det då kan gå... enligt uppgift inte riktigt som man väntar sig. Ska bli spännande!

Kommentarer

  1. Låter spännande!!! Du får berätta!
    Sams club har jag aldrig varit på. Antar att det är som costco. Dvs, man får tag på mkt man vill ha, och mkt man inte behöver...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad