Så många frågor



Rökt en cigarett. Många cigg har det blivit, har rökt i 29 år... dags att sluta kanske?

Rökt en cigarr. Ett bloss. vedervärdigt.

Varit kär. Ojoj...oh ja.

Blivit dumpad. Yes

Fått sparken. Flera gånger. Från samma ställe.

Varit i knytnävsslagsmål. Flera gånger och lika kul varje gång.

Rymt hemifrån. En gång.

Haft känslor för någon som inte känt samma sak. Yes.

Blivit arresterad. Ett par gånger typ.

Skolkat. I 8:an var det skolk som var grejen...

Sett någon död. Alldels för många.

Flugit. Massa

Varit i Kanada. Landat och bytt plan, räknas det?

Varit i Mexiko. Si! I cancun.

Varit i USA. BOR i USA

Varit i Afrika. Ja. Tenerife tillhör Afrika rent tekniskt.

Spytt i en bar. Minns jag ej...

Ätit sushi. Mycket gott!

Åkt snowboard. Aldrig. Det första än så länge.

Crowdsurfat under en konsert. Har hänt.

Tagit smärtstillande. Vicodin, Tramadol... med bruten hand och knä ur led.

Saknat någon. Alltid

Gjort en snöängel. Gjort en hel armé.

Haft ett te-party. Ja, med Melva när hon var liten och med Maya för ett år sedan. Maya är sju.

Byggt ett sandslott. Inte sen jag var liten, tyvärr.

Hoppat i en vattenpöl. Gör jag varje gång det regnar, fortfarande lika skoj.

Åkt släde. Ja.

Fuskat när jag spelat spel. Eh...okey, ja!

Varit ensam. Jajamen.

Använt ett falskt id. Faktiskt aldrig!

Tittat på en solnedgång. MEN HALLÅ, GÅR DET ATT UNDVIKA?

Varit med i en jordbävning. Pyttesmå, i Colombia och California, men dom märktes knappt.

Rört en orm. Älskar ormar, så visst.

Blivit rånad. DEt var en gång en liten kille med kniv som försökte, men det gick inget bra för honom. Jag blev så arg att jag skrämde bort honom.

Vunnit en tävling. Jaaa...?

Gått mot rött. Vem har inte det?

Fått böter. Oj. Jo, en massa för tjuvåkning på spårvagn, dömd till dagsböter för "HINDER I TRAFIK", det var en demonstration för bättre kollektivtrafik.

Varit vilse. Yes! I Los Angeles, i Bogotá (INTE kul) och massa gånger i skogen.

Varit på andra sidan landet. Befinner mig nu nära New York och ja, jag har varit i LA.

Simmat i havet. Älskar det.

Sjungt karaoke. Nepp. Lite självrespekt får man ha.

Skrivit ett brev till tomten. Näää

Åkt rullskridskor/inlines. Nä, men provade skateboard en gång. Det räckte.

Varit sambo. Faktiskt inte, inte med en partner vill säga.

Gift mig. Oh, ja.

Skilt mig. Njet.

Sjungit i duschen. Händer ibland.

Fastnat med tungan i metall. Haha, jo och det var fan inte längesen sist.

Varit en cheerleader. Vilken fråga! Nej!

Pratat i telefon i mer än sex timmar. Mer än en gång...

Stannat uppe hela natten. Detta blir roligare och roligare... jo den som känner mig vet att det hänt många gånger. Ofta flera nätter på raken dessutom.

Inte duschat på en vecka. Ja, vintertid i krig. Inget vatten, ingen el. Luktade inte gott när jag kom hem. Men i sammanhanget var det ganska irrelevant.

Varit rädd för att titta på skräckfilm ensam. Nä.

Trott på spöken. Tror!

Blivit puttad i en pool med kläderna på. Nej och hade det hänt hade puttaren dött.

Skrattat så mycket att jag grät. Massa gånger.

Snott den här listan från någon. Självklart.

Snattat någonting. Jadå.

Spelat med i en teaterpjäs. Yes.

Varit med i en tvreklam. Bara trailers till filmer och dokumentärprogram. Räknas det?

Varit med i en film som gått på biografen. Ja

Stått på händerna och druckit ett glas vatten. Varför skulle jag göra det?

Varit ärlig när du fyllt i detta formuläret hittills. Faktiskt.

Tatuerat mig. Tre gånger.

Hånglat med en främling. Några stycken. Namn? Ingen aning.

Gått på en blinddejt. Nej, då föredrar jag främlingshånglandet.

Ljugit för en kompis. Säkert, men inte ofta.

Varit kär i en lärare. Nej.

Piercat mig. Hål i öronen.

Legat med en medarbetare. Eh... jo.

Haft one night stand. Several... night stands.

Avfyrat ett vapen. Love it.

Somnat i skolan eller på jobbet. Bäggedera.

Sovit under stjärnorna. Många gånger.

Varit är besatt av post-it lappar. Vem hittar på dessa frågor? Nej.

Betalat för mat med bara mynt. Haha. Jo.

Fyllt på olja i bilen. Så klart.

Hoppat från en bro. Nä. Jag är inte dum eller självmordsbenägen.

Legat på sjukhus. Alldeles för mycket.

Brutit ett ben. Nej, men krossat en handled vilket kostade mig 14000 dollar (just det, 14 tusen).

Fuskat på ett prov. Det hände.

Haft en Britney Spears-skiva. Nej.

Varit alldeles för snäll. Man kan inte vara för snäll.

Fjällvandrat. Ja, med Gundel i Norge, Hardangervidda. Ljuvligt vackert.

Badat naken. Ja, mitt i natten, under stjärnorna...

Haft sex på en badstrand. Naturligtvis.

Blivit utslängd från krogen. Jadå, och från Liseberg. Det ni!

Hoppat fallskärm. Nej, men jag VILL!!!!

Kommentarer

  1. The queen of lists har varit framme igen. Jag kanske kopierar den här listan till min blogg snart.
    KUL att läsa. Blir nyfiken på din film och teater...Verkligen!!! Låter ju som om du har hållit på en hel del där.
    SPÖKEN tror jag också på!!!
    Kul lista...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad