Vingar till Snoops chaufför


Halv tre på natten, smutsig som en gammal trött rysk hora, haft en konstig dag. Vaknade med hosta och allmänt krasslig, bestämde mig för att ta en tupplur vid halv fyra, drömde värsta mardrömmen och vaknade mitt i den med ett ryck. tio minuter i fem. Och fem ska jag börja jobba. Hann faktiskt, men det tog en timme innan jag var säker på att jag inte fortfarande drömde. Upptagen större delen av kvällen, friterade bland annat vingar till en av våra stammisar, en snubbe på 40 something som har ett jobb många skulle döda för. Han är chaufför åt de allra största stjärnorna och tillbringa därför en stor del av sin tid borta från hemmet. Men varje gång han kommer hem tar han med sin lilla rultiga fru och kommer ner till vår bar och käkar. Han påstår att vi har världens bästa Hot Wings och killen har som sagt rest en del... I morgon ska han ut igen, denna gång till Canada med Snoop Dog.


Nu ska jag tvätta av mig den här smutsen och återuppstå som en ren, nyskubbad trött gammal kock. Sen titta på Derailed.

Kommentarer

  1. пошёл на хуй, нацист!

    SvaraRadera
  2. Vet du, jag tror tamesjutton att jag ska komma upp och äta på din bar endera dagen. Ni verkar ha det så mysigt, och med så god mat! Måste kolla var samhället ligger på kartan ;-))

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad