Borttappade prickar


Min dator tappar prickarna ¨ver vissa bokstäver, inte allla, men tydligen ¨och ´. FAttar inte varf¨r. Orkar inte skriva mycket, jobbade lang dag igar och sen gick jag hem och hade ett maniskt ryck, städade och damms¨g varje liten del av huset, organisera om i k¨kssk´pen (haha, fatta den ni!) och var aktiv mellan 8 pa mogonen och elva pa kvallen. Idag har jag hunnit jobba, sen hämta lilla Emma i pappas restaurang, vi drog till dollaraffären och hade svenskalektion medans vi handlade, sen fortsatte vi pa sushistället medans vi väntade ´pa mat, en ny tur till restaurangen sa att pappa kunde fa lite wontong soppa, sen kora Emma hem. Nu ska jag peta i mig underbar sushi och titta pa tv. Sen sova som ett utslaget fyllo. Alternativt som ett barn. Ni bestammer vilken liknelse ni gillar.

Kommentarer

  1. Prickarna kanske ser konstiga ut för att dom har blivit sjuka? Haha

    SvaraRadera
  2. Kan kssk betyda köksskåp?Knepigt prickproblem !
    Vill meddela att Lena i Gullringen bokat in mig för ett besök hos din lille grekläkare den 25 e febr. Dom skulle göra alla prover jag bad om. Och ja, även benskörhet. Uppdatering följer. Kul att Emma fortfarande lär sig lite svenska Kram

    SvaraRadera
  3. Kanske har du dammsugit upp prickarna... Sova som ett utslaget fyllo är bättre för då har man troligtvis haft roligt innan. Barn är bara jobbiga.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad