Lägesrapport

Alla kläder upphängda, alla smutsiga kläder i tvätten, ormbunkar skakade och har nu bara gröna blad, och Gud ske pris och lov! Bokhyllan är byggd! Förbannelsen är bruten! Den står på plats och jag behöver inte längre ha en hög med papper och saker på golvet i gästrummet! Men nu är jag svettig och helt slut och behöver en dusch med lite tvål och schampo från Occitane (som jag fick av moster i julklapp) för om en halvtimme ska jag och nämnda moster ut med kusinbarnen Emma och Nora. Target ska det bli, Dollar-affären likaså. Sen ska vi äta glass på ett nytt ställe som heter nåt med Stone. Dom blandar visst glassen på en marmorbänk. Så in i duschen bara!

Kommentarer

  1. Du fick gjort en hel del. Skam den som ger sig.

    SvaraRadera
  2. Bokhyllan klar? Klarade du det själv?jag är imponerad! Men som jag ju vet, kommer du bara igång så klarar du det mesta Extra kramar till dig och njut av kusinbarn och glass!

    SvaraRadera
  3. Hoppas att glassen var god och ungarna glada, och att allt är bra hos er. Allt är bra här också förutan att jag har krånglat till min blogg, så jag är lite frustrerad över detta. Sonen ska komma och rätta till det om ett par dar. Vi hörs väl snart?. Kramar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad