Se den




Ni bara måste titta på Slumdog Millionaire. En trailer kan ni se på länken ovanför. Grymt bra film, man sitter som på nålar hela tiden. Hemsk på många sätt men med massa humor och hjärta. En av de bästa jag sett på länge. Måste skaffa filmmusiken också. Den var lika bra. Nu vill jag åka till Indien.


Men istället ska jag jobba. Haha. Sov alldeles för länge idag. Missade det mesta jag skulle uträttat. Jaja, det går väl att ta igen. I morgon är jag ledig och ska försöka få en hel massa gjort. Vi får se hur det blir med den saken. Och nej, nu ska ni inte reta mig. Det är förbjudet.


Kommentarer

  1. Såg ett kort inslag om den här filmen för några veckor sedan och har inte kunnat släppa tanken på den sedan dess. Jag bara måste se den! Tror dock inte att den har haft premiär i Sverige ännu, men när den väl kommer står Asfalten först i kö.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad