Midnight swim


Kort inlägg efter HEMSK dag på jobbet. Började vid ett, ganska lugn dag, preppade och fick allt klart. Sen vart det ovanligt lugnt och lugnt och hemskt lugnt och sen vid sju sa det PANG. Det gick helt åt helvete. Vi serverade 197 människor, 90% inom två timmar. Mot slutet var varenda servitris inne i köket och hjälpte till. Nåväl, vi över levde det också och sen satt jag kvar en timme och pratade med de andra och sen gick jag hem, tog av mig jobbkläderna, slängde dom i en hög på golvet, drog på mig morgon rock och tassade barfota in til mosters trädgård och simmade i en timme. Simmade så mycket att jag nog kommer att ha träningsvärk i morgon. Men det var det värt, nu när man sitter nyduschad och ska sleva i sig lite kycklingsoppa innan det är dags för mjuka lakan.

Kommentarer

  1. Den simtimmen behövde du helt säkert ! Fantastiskt att du har den möjligheten . Idag åker vi ut och försöker hitta ett ställe med lite lä så vi kan få lite sol åtminstone i ansiktet. Hoppas du får en lugnare dag eller kväll på jobbet idag lördag. Kramar

    SvaraRadera
  2. nu e de bara 2 veckor kvar tills vi kommer 3 veckor 2 veckor kvar tills planet lyfter från landvetter. ungarna tycker att det borde vara 2 timmar. en vecka sent skift och en vecka tidigt skift sen e det äntligen SEMESTER. vi skall spela massor med UFFE i din trädgård. grannar kommer nog att undra vad det e för konstg musik. skall kopiera så mycket jag hinner så att vi kan spela Lundell dygnet runt från att vi kommer tills vi åker (och vi behöver nog inte spela samma skiva 2 gånger)

    jonas

    SvaraRadera
  3. glömde sudda lite i början det skall vara 2 veckor till planet lyfter och drygt 3 veckor tilss vi anländer till ullis

    SvaraRadera
  4. Jag började undra lite... över det där med veckorna. Och nej, gamle vän, vi ska spela country music, dricka Budweiser och äta Mac`n`Cheese. Skriv ner mitt nya mobilnummer! 814-215 41 91. Så du kan ringa när du blivit arresterad för Disorderly Conduct, eller för att snacka...

    SvaraRadera
  5. stefan har köpt en bil för mig så nu kan vi rullla runt när vi kommer. det blev en dodge durango 7 sitsig med en liten V8 på 4,7 liter, den e skitsnygg och jag skulle helst suttit och kört den nu


    LÄNGE LEVE ULF LUNDELL

    SvaraRadera
  6. Ni kommeratt få kul. Rolig skriftväxling förresten. Skulle vilja följa med. Anonym kanske hör av sig före avresan till undertecknad.

    SvaraRadera
  7. ringde igår men det var ingen hemma. försökte på mibilnummret jag hittade på hitta.se men det verkar inte funka.... kommer givetvis att ringa innan avfärd.. eller så dyker jag kanske upp som gubben i lådan vem vet


    ULF LUNDELL ÄR DEN STÖRSTA.......

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad