Nattabad, magiskt och spöken

Okey. Vill bara påminna om hur det brukade se ut i det så kallade arbetsrummet.
Fullständig misär.
Och hur det ser nu. På natten alltså.

Sen lite nattbilder från trädgården som är helt ljuvlig.
Midnatt, 25 grader varmt, månsken.
Allt luktar gott efter åskregn några timmar tidigare.


På den här bilden kan man se en orb. Eller ett spöke.
Den lilla runda pricken i nederdelen av bilden.
Spöket heter Orvar och jag vet, visst kan det vara ett blixtfenomen men jag föredrar Orvar.
Han är min kompis.



Ska få el utdraget av min snälla värd men tills dess får jag nöja mig med ljusslingor.
Det fungerar det med.




Den underbara blå dörren.



Natt. Efter ett dopp i poolen. Det kan inte bli mycket bättre än så.

Kommentarer

  1. Vad fint du bor!! Gillar din trädgård mkt.
    Orben Orvar också :-))
    Läste i ngn svensk tidning om orbfenomenet. lite intressant!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad