Fredag

Fredag. Kroppen känns som om den varit i slagsmål, lite skön träningsvärk typ. Jobbade tretton timmat igår, Nate var sjuk med halsfluss och då ville vi inte se honom alls. Naturligtvis blev vi helt överkörda av gäster. En snubbe som heter Ryan Matthews hade releaseparty hos oss, släppte just sin cd och han hade många vänner. Och alla åt. Han har en Myspacesida http://www.myspace.com/ryanmatthewguitar som du kan kolla här. Fatta att Foreigner spelade i stan förra helgen och jag kunde inte gå för jag jobbade!!! Kommer ni ihåg denna?

Nu ska jag klä på mig, ta bilen ut i solen och hämta lite mediciner. Sen är det dags för ett nytt 10-timmarspass i grottekvarnen.

Kommentarer

  1. Så länge ni har detvarmt så får ni väl fullt av folk,antar jag. Jag antar att humlen är som ett tak på courtyarden vid det här laget.. Skulle vilja se det. Vila dig mellan långa pass ! Kraaaamar.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad