Kort semester

Två lediga dagar börjar på kvällen, efter jobbet. Som nu. Klockan är 10, hela Altoona tittar på Tv, sover eller sitter i nån bar. Men jag, jag ska åka till Walmart. Köpa behövligheter och en del onödigheter, som en sladd till laptopen så jag kan titta på alla filmer kusinen tankat in i den, pa TV:n! Flera säsonger av Beck (och yes, jag är också lite småkär i Persbrandt), Ondskan, TinTin (!), Bamse, Gudfader-triologin... Massa bra. Ska bli skoj. Om någon har Det Nya LAndet av Birro i dataformat vore jag lycklig och tacksam. Den vill jag se igen. Eller Hammarkullen, serien alltså. Me would like. A lot.


Återkommer senare. Ni får nöja er med en bild på kusinbarnen som åkte hem idag igen.

Kommentarer

  1. Hej. Hammarkullen har jag på datorn. Kan du få när du kommer hit (inte datorn..). Har en del annat som nog kan intressera dig, så bara kom!!!!
    Nu skall jag cykla till jobbet, Kram

    SvaraRadera
  2. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... skicka hk till mig pa cd!!!! jag vill visa Reeds! och jag kommer snart. snaaaaaaaaaaaaaaart.

    SvaraRadera
  3. Tycker om att höra från dig. Allt bra här, hoppas det är det hos dig också. Kanske loggar du in senare ? Kraaaaaaaaamar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad