Barnamys

Baka sugar cookies i form av pumpor och svarta katter, två sorters kladdkaka , läsa saga, måla, tjata om tandborstning, torka av bord om och om igen, hitta pyjamas i torktumlaren, diska, diska, diska, packa in kakor, titta på Casper på TV, natta... Med andra ord en afton hos kusinen med bara hans barn. Mys och mer mys. Dags att natta sig själv.

Underbart ledig dag imorgon. Ska titta efter och prova mera BOOTS, var ute med moster idag men trots att jag provade minst femton par hittade jag ingen LOVE! Imorgon kanske vi drar till en liten fabriksbutik en bit ut på landet. De tillverkar cowboyboots och säljer sådana till vrakpriser. Underbara dagar, måste jag säga. Cirka tjugo grader, soligt... Imorgon är det Trick and Treat! Under ett par regulerade timmar dyker alla dessa utklädda små barn upp på trappen och vill ha godis. Skitkul! M´ste bara ut och handla ungefär 10 kilo så jag har lite att dela ut...

Kommentarer

  1. MYS,MYS och SHOPPA,SHOPPA. Men shoppa inte för mycket, tänk på att du kanske ska resa ochså. Kramar.

    SvaraRadera
  2. Jag skriver mera imorgon.Nu börjar det bli sena natta här. God Natt från modern.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad