Glada fredagen!

Inte mycket att säga just nu, mer än att jag är väldigt glad! Lilla mamma gjorde kärlröntgen igår och vi var alla rädda att hon skulle ha förträngningar på kärlen, men det hade hon inte! Visserligen behöver hon fortfarande opereras och få en ny hjärtklaff, men det var ändå de bästa nyheter som man kunde hoppas på. Skälet till att jag frångår mina principer och blir lite ex tra privat här, är helt enkelt att jag vill meddela alla nära och kära som är snälla nog att oroa sig med oss. Operation blir det alltså, men inte akut just nu. Det betyder att jag inte kommer till Sverige än på ett litet tag, men antagligen inom 2-3 månader. Kanske till och med passar in så att jag kan fira jul i gamla hemlandet!

Nu orkar jag inte skriva mer, titta gärna på Alex Schulman när han har Torsten Flink som gäst. Bra nog för att jag fastnade i 40 minuter...

Kommentarer

  1. Underbara nyheter!!!

    SvaraRadera
  2. Visst är det!!!!!!!!! Dom är så bra att nu kan jag inte sova PÅ GRUND AV DET!!!!!

    SvaraRadera
  3. Underbart!! Jag vet ju hur mycket du oroat dig. Bamsekram till dig och lilla mamma!!!

    SvaraRadera
  4. Viklken tur! Det var bra nyheter.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad