Helvete

Steg ur duschen. En tusenfoting sprang i full fart över golvet. Helvete. Hatar de små liven Honorna lever i flera år, kan få 150 ungar åt gången. Egentligen är de "hundrafotingar", centipedes. De bits. Lika giftiga som getingar eller värre. Nu lever MINST en i mitt badrum. Den hann smita in under handfatsskåpet. Mitt framför toan. Så varje gång jag nu sitter på dass har jag mina fötter tjugo centimeter från mörkret där monstret bor. Skitkul.

Bilden är inte min. Hade jag hunnit hade jag dödat den. Inte plåtat. Tro mig.

Kommentarer

  1. HAHAHAHAHA.Helt ofarliga!

    SvaraRadera
  2. Dom är skitäckliga! Jeg visste inte att dom var giftiga i USA för här i Sverige är dom helt ofarliga. Men äckliga!

    SvaraRadera
  3. Ni kan fråga Fridas flickor hur ofarlige de verkar, upp till tio centimeter långa, snabba som utomjordingar...och jo, de är giftiga här. Dessutom lite halvaggresiva.

    SvaraRadera
  4. Jo, de är farliga...kan tom vara riktigt farliga.
    TVI, Ulrika, hoppas att du kan ta död på den nästa ggn.
    I feel for you, babe.
    Äckligt värre!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad