Halsband

Eftersom bilder på nätet är snabbare att lägga upp än mina egna som måste tas fram genom min superduperlångsamma dator, letade jag reda på dessa från http://www.jeanskipper.etsy.com/. Artisten bor i North Carolina, i samma stad tror jag som min kusins frus föräldrar. Det här är halsbandet jag fick. Spiralen på den andra bilden hänger på den blandka baksidan av hjärtat. Om ni förstår. Den lilla fyrkantiga berlocken har jag alltså inte. Sedan hängde allt på en vacker kedja men den hittade jag ingen bild på. Just nu jävlas datorn mer än vanligt. Bilderna hoppar runt och texten vill inte hamna där jag vill att den ska hamna. Kanske är det ett tecken på att jag borde göra något annat än sitta vid datorn. Har i stort sett inte gjort annat idag. Jo, sovit! Jag som gnäller över hur jag ska hinna verkar inte precis angelägen om att få saker gjorda på den lediga tid jag har.... Jaja. Det går nog. När det väl gäller är jag snabb, eller hur? Solen skiner idag, vacker dag, ingen snö. Jag vet att jag kommer tat ångra det här, men jag skulle faktiskt vilja vara i Sverige nu och pulsa runt i mängderna av snö som verkar falla och lamslå hela landet. Inser också att jag borde skaffa ett par riktigt halkvänliga stövlar, sådana där som ger grepp på is och halkiga vägar. Jag bryter ju ben i hela kroppen om jag ramlar och denna gång ska jag ICKE sitta still på mammas kökssoffa på grund av nio brutna revben. jag ska vagga fram som en pingvin och är det riktigt halt så stannar jag inne. Basta.








Kommentarer

  1. HAHAHA! Ja nu kan ni ser hur min dator beter sig. Bara för det ändamålet lämnar jag inlägget såhär. Med en satans massa bilder som datorn själv valde att lägga in. SÅ NI FATTAR!

    SvaraRadera
  2. Vi bryr oss inte om du inte hinner med allt du vill innan du åker. Det enda vi bryr oss om är att DU kommer. Är det något du glömmer kan du köpa det i affären. Det finns såna i Sverige också. haha
    Du får köpa broddar och sätta under skorna så du slipper halka.

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du slipper snö och halka tills du landar på Landvetter så ordnar det sig nog med nåt halkfritt på fötterna när dukommit hit. Fint halsband.Nu ska jag masa mig i säng. Var rädd om dig. Pussokram o nattinatti!

    SvaraRadera
  4. "Take the road less traveld" mmm...underbart,det gjorde jag senaste idag! :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad