Kappa ett!

Nä, det är inte jag på bilden. Men kappan är min! En likadan i alla fall. Så söt. Och varm. Och alldeles, alldeles underbar. Hittade två söta så jag köpte bägge två. Vad ska en kvinna göra när det är under halva priset? Va? Välja? Nänä. Jag dricker inte ens sprit. Köper inte prostituerade. Spelar inte på hästar.

Har faktiskt lämnat tillbaka den där bruna Calvin Klein som jag hittade för ett tag sedan, Var lite för uppklätt för min stil. Knappast så att jag går på Nobelmiddagar. Denna passar mig bättre. Ska hitta bild på den andra också så att ni får se!

Kommentarer

  1. Jättevackra kappor, du kommer som en princessa till hemlandet♥ den lilla rosa kaninen är avis

    SvaraRadera
  2. God Morgon

    Den kappan var riktigt fin.

    Ha en bra lördag

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad