Fairies


Jaha. Inte fan var jag ute i god tid, fast jag trodde det alldeles fullt och fast. Nu e det tre dagar kvar tills mamma kommer och jag fixar som en galning. Men var lugn, mamma lilla. Ditt rum e alldeles fardigt. Tvattmaskinen har svammat over, var tvungen att tvatta dyna till verandastolen eftersom en katt med lusar sovit i den och det gillade inte maskinen. Tydligen. Nu e kallaren som en liten swimmingpool.

I morgon ska jag fa ett nytt kylskap. Nytt och nytt, ett begagnat men i alla fall bra mycket battre an det jag har nu. Det mullrar och skakar och jag tror det avlider ganska snart. Men imorgon kommer Duanes grabbar och levererar ett nytt. Gammalt.

Har inhandlat mitt livs forsta dataspel. Nio och nittiofem dollar for Fairies. Ett fynd.

Kommentarer

  1. Usch, jag tycker synd om dig...ingen vill ha ofrivillig pool i källaren. Hade översvmmning själv för ett tag sedan när water heaten sprang läck. jobb jobb jobb
    Ha en bra helg

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad