Slappa eller vara konstruktiv

Tio dagar kvar tills modern flyger in fran faderneslandet. Tjugo projekt kvar som ska klaras av innan dess. Sitter nu och funderar pa om jag ska ligga och lasa lite och slappa tills dess att jag ska till jobbet om 2 timmar, eller om jag ska ta itu med nagot av projekten. Vi kommer att ha en hysterisk kvall pa jobbet och ska jag orka det borde jag slappa. Men jag borde ju.... Skit samma. Jag slappar lite. Dricker grapejuice och njuter av att det inte e lika varmt idag. Bara 26 grader.

Bilen e i alla fall ren och ny olja har den ocksa! OCh mer, min avanner och fiender, jag e nu stolt innehavare av en REVOLVER! Den e sa fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin, riktigt gullig e den. Men jag har inte skjutit med den annu. Ska aka till skjutbanan och maste vanta tills morbror har tid och jag e ju saaaaaaaaaa braaaaaaaaaaaa pa att vanta. Nej, jag slappar istallet, om jag inte far skjuta vill jag inte vara med.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad