En alldeles vanlig dag


Soft morgon, kaffe och surfa, sen ut och posta saker, en tur till Weis och handlade cherries (som jag e galen i, tio dollar betalade jag for dryga kilot men oj, dom e goda) och jordgubbar. Sen jobba i ganska makligt tempo, eller ska jag kalla det normalt. Vi var konstigt nog inte upptagna. Tog en tur till Wal Mart och kopte en liten stereo att ha i vardagsrummet. Saknar musik och det e alldeles for invecklat att spela cd:s i DVD:n. Sen plockade jag upp lite kycklingfilet i baren, med massa hot sauce och sen till sist var jag hemma. En alldeles vanlig dag over there.


Sov i stort sett ingenting natten till idag. Klarvaken. E lite somnig nu, dock. Ska inte pilla med en enda grej, stereon e installerad och jag ska bara mumsa i mig kyckling och frukt och glo pa TV. Ska jobba fran nio i morgon bitti till sent, kanske tio, elva pa kvallen. Better get some sleep, woman...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad