Lulligt test

Detta e det det absolut mest idiotiska test jag sett i hela mit liv. Grad av kvinnlighet som kollas genom fragor som: Rakar du dig, vill du ha barn, gillar du choklad.... Herre Gud. Lever vi i 2000-talet eller pa medeltiden. Skamligen ska jag erkanna att jag gjorde hela javla testet och fick detta resultat. Och jag e inte stolt.
"Din poäng: 260 Det är sådana som du som sätter definitionen för vad som är kvinnligt och inte. Du är ett praktexempel av kvinnlighet. Sträck på dig och var glad!"
Den mest bortkastade tiden i mitt liv. Alla kategorier. Nu e jag lite salongsberusad efter en mycket trevlig dag med familjen och ska glo pa tv en stund. Tillbaks till grottekvarnen i morgon med nya friska tag. Oj, jag har nog druckit typ en halvliter Dark Rum... Men starksprit klarar jag. Det e beer och vin som jag ballar ut av...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad