Pippisar

Massa pippisar som kvittrar i magnolian, solen skiner och jag e ledig! Pratade nyss med mamma och snart kommer hon hit! Gissa om det kommer att vara fint i huset... Vi ska till New York ocksa, det ska bli en upplevelse. Men idag ska jag bara till Hollidaysburg och plocka ut mitt Gun Permit hos sheriffen. Samt till The Gun Store och betala lite mer av min Taurus .38 Special. Snart e den min!

Efter det vet jag ingenting. Kanske shoppa lite med moster? Fast jag var ute pa egen hand igar, handlade en del, en fin blus, en fin kaffekopp, massa vatten och Coca Cola i glasflaskor, tvattmedel. Och ett par flip flops med Blue stenar som glittrar. Men jag kan alltid hitta nagot idag med!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad