Nattsudderi sudderalla


Mitt i natten e det ofta, minst en natt per dygn faktiskt. tur det, annars skulle jag inte hinna blogga. Jobbat "bara" tio timmar idag, Regan sa hon skulle komma hit efter jobbet, vid 2 typ. Om natten, that is. Har inte hunnit traffa min granne Miss Donna och vet inget om min ewok. Himlar. JAG VILL HA! Kompis, kompis. Kom nu och voffa.

Snackat med lilla Anki idag som varit pa Kreta och haft det gott. Snart ska hon komma och dricka kaffe hos mej. Men innan dess kommer lilla mamma! Mycket kvar att fixa innan hon dyker upp.

Jobbar med min Myspace och lyckas faktiskt med att klistra in videos och bilder. Huva. Jag kanske e teknisk trots allt. Just det, jag vill till IKEA snart. Vill ha nya mattor till the kitchen. Trasmattor. Amerikanarna har inte fattat det dar med trasmattor. Det e mycket dom inte fattat. Mandelmassa, sill, parlsocker, mammaledigt...(jaja, pappaledigt ocksa, men det fattar dom ABSOLUT inte). Denna historia fick jag lyssna till i dag.

A swedish guy walks into a bar somewhere in the US. After a while, his cell phone rings, he picks up and screams out loud after a short conversation: Yes! I am a dad!

The other guys at the bar congratulates him, and he tells them he is now a proud father of a 25 pound, healthy son. The other guys: What? Twentyfive pounds? The proud swede says: That's a normal weight for a swedish newborn boy. Okey, says the guys.

The nexy week, the same swede walks in again. Same bar, same guys. They ask: How is your son? The swede: He's doing great, he eats well and is now about 10 pounds. The guys look at him: Ten? Is he loosing weight? That can't be good. The swede answers: Oh no, we just had him circumcised...

Bifogar bild av Jesu omskarelse som illustration...

Kommentarer

  1. Hej. Jättesöt hund. Skaffa den.
    Vad har du för namn på My space?Maila den till mig. Kram.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad