Korea och frisyrer


Vi kanske inte ska klaga, vi som bor i den rika och hyfsat demokratiska delen av denna jord. Vi kan i alla fall klippa oss som vi vill. I Korea har dom det inte roligt alla dagar. Fem frisyrer kan karlarna ha, minst en centimeter men inte mer an fem. Hemska tanke, inte en enda drufs med svallande man. Stackars Ozzy.

Ledig idag. Sov tills tolv, slappade, ut och fikade pa Barnes & Noble med moster och morbror. Sen ut och shoppa lite med moster. En pretzel i The Mall och sen hittade jag en billg fin blus och en likaledes billg och gullig klanning. En tur till baren senare e jag hemma.

Nu ska jag ner och laga mat. Salsa, curry-mayo, flaskfilet med portobello svamp, massa saker ska jag fixa. Lyssna till svensk musik under tiden. Tror jag e hungrig.

Kommentarer

  1. Jag kunde inte ha sagt det bättre själv. Människor utan hopp är lättare att styra. En tanke av tacksamhet att skriva ner.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad