Stress om natten


Jajadajadajada... nu e det natt igen och jag packar eftersom jag ska dra mig till Lebanon imorgon och chilla med kusin och kusinfru och alla deras fyra barn i tre dagar. Minisemester. Moster och Morbror ska med, morbror e designated driver. Hoppas det blir battre resultat nu. Sist vi var ute och korde gick det illa.

Startade dagen som barnvakt for Emma, Della, Maya, Cade pa Block Party som Baptistkyrkan pa min gata anordnat. Massa gratis saker, inklusive National Guard t/shirt, Army-kalender i massivt format, snow cones (typ av isglass), popcorn, kakor, spunnet socker... Allt var gratis och alla var glada. Sen springa till jobbet. Som ni kan se pa denna bild, faktiskt.

Jobbat 10 timmar, sen upp till Giant Eagle och handlade persilja, gurkor, eggs, mjolk och annat baren var i behov av. Tillbaks strax efter midnatt, lamna, ta en Miller Lite med Ed, sen hem och vattna alla dessa satans ormbunkar jag har pa verandan och som SLUKAR vatten i denna hettan, ge vatten till geckon Vader eftersom han fatt sej ett spel och sparkat upp bark och sand i sin vattenskal. Sen sortera allt sommaste tvattas, diska, vika ren tvatt, packa vaska, duscha... och nu e jag snart klar. Klockan 2.29 om natten. Haha.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad