Hjärtat mitt

Tungt hjärta. Svårt uttryck, som jag tyvärr förstår innebörden av. Fick veta idag att en vän som jag försummat på senare år, men som kanske är den som känner mig bäst eftersom vi växte upp tillsammans, är svårt sjuk. Ska ringa henne om en stund. Som om det skulle hjälpa.

Så mycket roligt vi haft, så mycket galenskaper och så många äventyr. Hon är dessutom en av de absolut roligaste människor jag någonsin träffat på. Ingen, och jag menar ingen, knäcker henne när det gäller knivskarpa, underfundiga kommentarer. Hon kan få en sten att kissa på sig av skratt.

Just nu önskar jag att jag var i Sverige.

Kommentarer

  1. Vad tråkigt att höra. Jag hoppas att samtalet gjorde gott!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad