Hon vann!


Har bara en sak att berätta. Robyn, min kollega som gör så goda soppor... Hon vann 50.000 dollar i dag på en skraplott! Kvinnan bor mitt ute i skogen i en trailer som faller sönder men hon kan inte med att ringa hyresvärden för att hon ligger efter med hyran. Hon får ta förskott varje vecka på en 10, 20 dollar, kort sagt, kvinnan har det inte fett! Men hon vann! Här är hon med Ed, idag är hon nu ännu gladare.


Enough said. Jag har jobbat först 8 timmar, sen till apoteket och sen hem och hann vara hemma i 10 minuter innan jag fick springa ner till jobbet igen för ytterligare tre timmars jobb. Nu är jag helt slut men måste duscha och ta fram allt inför morgondagens resa, samt skriva ut karta. Klockan halv nio ger vi oss av mot Washington DC och IKEA!

Kommentarer

  1. GUD så häftigt att din arbetskamrat vann 50.000 DEM pengarna kom RÄTT! Underbart!

    jasså, jaha, så till IKEA ska du...I Woodbridge eller i Maryland? själv ska jag till Tysons o träffa kompisar o handla de sista klapparna...Hoppas IKEA var bra och lyckat!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad