Rasputin, hosta och återhållsamhet

Jag hostar som en gammal lungsjuk på sanatorium. Sur är jag också, för helt plötsligt kan jag varken ändra färg på texten eller lägga in bilder eller länkar. Vad har ni gjort, Blogspot? Tog mig trots denna hosta ut i kylan (jo, nu är det kallt, minusgrader till och med) och åkte med moster till Starbucks för en Peppermint Mocha Frappucino. Gott och kallt. Snabb visit i mataffären och en runda på Value City, men jag var ÅTERHÅLLSAM och köpte ingenting där. Duktigt jobbat. Nu ska jag strax gå ner till baren och laga massa mat och sleva i mig lite Chicken Noodle Soup. Hittade en bisarr bild som sägs föreställa Rasputins snopp, numera utställd på en sexklinik i fd. Leningrad, St. Petersburg. Inte konstigt han var poppis hos damerna. Det sägs att sexlusten återkommer hos impotenta om man bara stirrar på denna inlagda snopp. Fan trot.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Recept på syltefläsk

FB och Instagram dödade bloggen.

Obegripligt korkad